Thursday, December 14, 2006

Back2Life



Jaaaaaaaa! Hier ben ik weer! Eerste posting sinds tijden. Ik leefde in een heerlijk coconnetje, maar het is nu echt tijd om eruit te komen. Mauro gaat goed, hier een fotootje met z'n geweldig coole shirtje dat ik van Ronnie (Bruno Banani) en Annemieke gehad heb. Ultra violent, nu al!

Daarnaast ben ik alweer lekker het web aan het afstruinen naar coole muziek en sites. Nog niet heel erg veel gevonden, maar ik was wel meteen fan van Roxy Cottontail (als Mauro een meisje was had ik haar Roxy willen noemen, wel jammer dat die van Raggel Hazes, het broertje van Dreetje, nog zo'n mooie, ook zo genoemd wordt).
Net als Hotlipzz&Jane is leuke Roxy ook veel bezig met haar nagels, check de foto! Ik wil ook mn eigen logo op mijn nagels. Haar muziek is mwah mwah, beetje Uffie, beetje Lily Allen, maar Roxy Radio is de moeite waard om te luisteren als je aan nieuwe shit toe bent zoals ik.

1 comment:

Anonymous said...

Bad assss!