Saturday, December 09, 2006

BACK 2GETHER

Jane (donderdag 12.38 uur):
Yo, check het programma voor vanavond! Ben zoooo benieuwd, gaan we echt weer eens samen draaien?!

Hotlipzz (donderdag 13.14 uur):
Ik kom hoe dan ook. Zelfs als ik 3 koppen koffie moet drinken, want ik wil er echt even uit en tussen de uitgaande mensen staan! Ik denk dat ik er rond 9/10 kan zijn. En rond 12/1 weer wegga. Kun jij de portier nog zeggen dat je wederhelft later komt? Voel me helemaal opgewonden voor vnvd, moet nieuwe zwarte jurk hebben, ga zo de stad ff in!

Jane (donderdag 21.16 uur):
Mijn moederlijke gevoelens gebieden me te zeggen: als je toch liever niet komt, NO hard feelings!

Hotlipzz (donderdag 21.18 uur):
En ik, net-moeder, ga NU gezellig kolven, want ik heb er zoveel zin in! Tot zo

Jane (donderdag 21.25 uur):
Leukleukleuk! The re-uni-te van Hotlipzz&Jane... Ben echt knetternerveus! Kolf ze..

Jahaaaaa en toen waren de meest verrukkelijke djchicks (quote uit de oude doos) weer samen! Mooi jammer dat het publiek die avond in EKKO toch echt voor de bandjeswedstrijd kwam en met-tas-en-jas-in-de-hand wachtte op de uitslag van de jury.. Wel onze set gedraaid natuurlijk en dat was speciaal voor de vijf superenthousiaste diehards!! En voor onszelf want ohowww wat was het fijn om weer samen te draaien!

1 comment:

Hotlipzz said...

Jaaaa, het was heerlijk om weer achter de draaitafels te mogen plaatsnemen. Jammer dat ik meteen de dansvloer leegveegde met de te intelligente/ te hippe remix van de Klaxons. Had ik zo lang naar toe geleefd om die te mogen draaien....maar ja. Vanaf nu zal ik hier ook weer af en toe schrijven en mijn muzikale ontdekkingen bekend maken. Tip 1 volgt snel. Natuurlijk zal Mauro's talent ook spoedig online gezet worden. Zn eerste BLAH-BLAH gaan we zeker weten remixen!