Tuesday, December 05, 2006

Aanstaande donderdag EKKO

Afgelopen zaterdag WAT EEN FEEST in De Nieuwe Anita! Er waren fans (!!) uit Haarlem om op de plaatjes van Hotlipzz&Jane te dansen en natuurlijk veel trouwe DNA bezoekers die ook ouderwets uit hun dak gingen! Wooohoooow, I had a real good time.. Eerst drie meidenbandjes die moesten laten zien dat Girls do it Better. For starters in de Foyer drie verklede dames die akoestisch speelden. Schattig. Daarna nog twee bandjes beneden. Ik weet de namen niet maar het was (door niet verleende vergunningen) erg lief en zacht. Gelukkig mocht ik wel op 10.. En was iedereen heel erg van plan om te dansen. Na de goedkeuring van zanger/noisemaker/drummer Bjorn begon ik met Extacy van zZz en daarna werden het alleen maar meer beats! Even dacht ik nog om te kunnen naar een rocksetje maar daar stopte ik maar weer snel mee... Veel leuke reacties en erg veel mensen blij gemaakt.

Aanstaande donderdag op repeat in EKKO, het setje duurt net zo lang en absolutely wel dat iedereen gaat dansen na de prijsuitreiking!! Voor de afwisseling een blije plaatjesdraaier in het EKKO-dj-hok, komt dat zien!!!

No comments: