Saturday, March 25, 2006

STRP WEG ERMEE



















Art, tecnology & music: het STRP festival in Eindhoven. Wat een KUT festival!

Mooie ruimte (de ouwe fabriek van Philips), leuke en geinige dingetjes/robots en uitvindingen, maar ohohoh wat een geldklopperij voor een uurtje vermaak. En ook nog slechte muziek geprogrammeerd (zaterdag was beter geweest). Geen aanrader. Ik was er met Kim en met zn twee hebben we ons prima vermaakt. Kim aan de slag met een robot, Kim aan het rennen op loopband, Kim en ik maken muziek met licht, Kim en ik proberen kakkerlakken in het putje te schoppen, Kim en ik verbazen ons over de dure lockers en Kim en ik sms-en vrolijk naar het scherm zinnige dingen als "Ik haat je", "Neuken?" en "Peter Kentie was here". Oh, wat een lol. En we hebben uitgevonden dat we er beter uitzien in rood licht dan in blauw. Wat een openbaring!

2 comments:

Bruno Banani said...

vind blauw toch beduidend beter staan! maar tis ook zo persoonlijk...

Anonymous said...

en niet te vergeten: geen overdosis aan vegetarisch eten, lady Aida met haar stoffige platencollectie en nog stoffiger lijf. Achteraf gehoord dat het feestje 's nachts nog best leuk was, maar die jongen zat onder de drugs...dus. En laten we echt zo'n multi-dj-ding maken, want dat was pretty cool!