Thursday, February 16, 2006

Winston on Wednesday

De bandjeswedstrijd. Iets met Soundsystem (ik ben erg aardig als ik zeg dat dat niet zo goed was), iets met Without Temptation goes nuts (de echte naam ben ik vergeten, maar de bandleden waren een klein beetje eng en ook niet zo heeeel goed) en wij tussendoor een beetje draaien en wat kletsen. Met Carrera, die later ook nog zouden spelen. En ze zouden winnen natuurlijk. De enige band die muziek maakte. Wij mochten niet meestemmen maar deden dat toch.

Ennnn, na afloop vroeg Johan Carrera of we mee wilden als zij een tourtje zouden doen. En of we dan wel vooral hardrock gingen draaien. No problem, zo zijn we dan ook wel weer.

Na Carrera heb ik voor het eerst buiten mijn kamer Candybar Planet gedraaid. Het eerste vinyl dat ik kocht by the way, jaren geleden in de Effenaar bij een optreden van Peter Pan, toen nog zonder de toevoeging Speedrock. De plaat (een gemarmerde transparante 10") heet Eindhoven Rockcity en naast Candybar ook PPS, 7zuma7, the Lovesteaks (met die gitarist die ooit ook bij de Spades hoorde) en natuurlijk de Spades. Meeste van die rockcitybandjes bestaan niet meer trouwens. Maarrrr, ik was blij als een klein meisje gister dus.

Het leukste van de avond?
Dat we na het tweede liedje van Carrera al genoemd werden on stage, aaaaaahh, willen we vaker!!
Het engste van de avond?
De keybordspeler alhoewel 'ie vast erg aardig is...
De beste plaat van de avond?
Laatste liedje, Garcia's Good = Evil (echt, de mensen die er waren vonden hem allemaal erg vet)
Grootste schrik van de avond?
Dat we immuun beginnen te raken voor alcohol...

Ander nieuws: De Nieuwe Anita wordt onze nieuwe hangplek voor vast, onze Roadkicks plannen worden steeds concreter, we gaan samenwerken met andere dj's in Utrecht om de vastgeroeste djscene hier te doorbreken (jaja) en Die Blaffende Affen breken (door interne drama's) door, dit jaar nog!!

XX, J c K

No comments: