Thursday, June 09, 2005

Helmet dus

Ja, voor degene die iets minder van muziek afweten: het gaat hier natuurlijk over het geweldige Helmet. Woensdag 8 juni waren ze te bewonderen in Tivoli de Helling met in het voorprogramma Garcia, met mijn persoonlijke gitaargod Marcooo. Na afloop kwamen we tijdens de rit naar kafe Belgie de voltallige band tegen en ik vroeg Page of hij het nu meende wat hij zei over moeilijk te versieren meisjes in Nederland (ze fietsen je allemaal zo snel voorbij), zijn methode: een stick in de wielen steken, haha. Zo raakten we aan de praat en eveneens met gitarist (I don't wanne be a dick, don't make me look like a dick) Chris en de andere bandleden. Mijn opmerking tegen drummer John (ex Rob Zombie) deed het niet zo goed: "you look so big behind the drums, but man are you small.....haha. Anyway ik vergeet n boel, maar tot zover een korte update. Chouffe! Ik heb ze aan de chouffe geholpenn! Beviel goed.
Oja, morgen draaien in Mezz Breda. Wel komen he!

No comments: