Tuesday, June 14, 2005

DALEK CHICK

Jajaja, Jane on the road en on the blog!

Overwinning op mezelf, namelijk helemaal alleen naar Paradiso om een ticket to Mike Patton in Londen te scoren. Want, Still, die jongen met dat haar van Dalek, had zijn oog op mij laten vallen gisteren in Ekko en ikke dat niet zien natuurlijk want ik geen ogen in mijn rug en met heeeeeel andere dingen bezig. Wachten op out of this worlders bijvoorbeeld. Anyway, op de gastenlijst bij Paradiso dus. En helemaal niet alleen want al heel snel kwam dat haar met mij praten en toen kwam die kleine zanger nog even dag zeggen en toen ze begonnen met hun show was er nog het voorprogramma (heel coole jongen die in zijn eentje (het wordt hip hoor, ergens alleen zijn) op het porium hiphopte) die mij nog herinnerde. Hij had vandaag alweer zijn water omgestoten en dus was het handiger geweest als ik er eerder was geweest om dat flesje op te rapen, net als in Ekko... En toen en toen en toen... Toen zei ik tegen het haar dat ik naar Londen ging dit weekend met 2 vriendinnen en toen zei hij weer dat ik dan natuurlijk op de gastenlijst moest en dat we dan met z'n allen Londen op z'n kop gaan zetten. En toen zei ik weer dat ik heel druk was en dat ik nu echt echt echt weg moest. Dat was wel jammer zei hij toen. En toen gingen we natuurlijk Amerikaans huggen en een zoen en hopla ikke helemaal blij omdat we nu naar Mike kunnen!! Maar dat heb ik natuurlijk niet gezegd. Want je hoeft niet altijd alles te zeggen.

No comments: