Monday, July 24, 2006

WHY?

Kijk, dan ben je zwanger en stukken minder aantrekkelijk en dan bedenken ze ook niet ff charmante namen voor de produkten die je nodig hebt. Ik snap het niet hoor. Zo wil ik graag een beachcruiser, maar nu blijkt dat zo'n larf daar niet voorop kan met zitje. De enige optie is een MOEDERFIETS. Hotlipzz op een motherfuckingmotherfiets. En ik zag bij iemand die net bevallen is een heerlijk kussen om je rug te ondersteunen, lekker want m'n rug begint last van die buik te krijgen. Een beetje googlen levert de naam van dit wonderfijne kussen op: ZOOGKUSSEN (prachtige foto ook, vind je niet?)
Aaah, tijd voor een webwinkel met goede produkten met aantrekkelijke namen denk ik zo. Bedenken jullie er alvast wat?

Oja, ik ben ook nog dj. Tip van de week:
The Klaxons. Dat nummer from Atlantis to Interzone: veeeeet! Vrijdag draaien we in het Patronaat cafe. Maar daar komt toch nooit iemand.

En op Wallenpop ga ik zeker de zomerhit van 2006 draaien. De tip van Soulnoize: NOT Alone van
DUB TRIO featuring my all time favorite musician Mike Patton

2 comments:

Maxin Hejduk said...

Stukken minder aantrekkelijk?
Hoe kom je daar nu bij?

Er zijn geen mooiere vrouwen dan zwangere vrouwen!

Anonymous said...

zeer interessant, bedankt